Haluatko käyttää työpäiväsi papereiden pyörittelyyn vai ihan oikeasti kantaa vastuuta ihmisistä, ympäristöstä ja taloudesta? Jos valitsit jälkimmäisen, tule meille töihin!
EcoReal Oy on palveluyritys, joka tuottaa energiatehokkuus-, vastuullisuus- ja rakennuttamispalveluita avoimesti ja riippumattomasti. Tavoitteenamme on pienentää asiakkaidemme energiakuluja ja nostaa heidän kiinteistöjensä arvoa. Samalla kiinteistöjen olosuhteet paranevat, ilmastopäästöt alenevat ja korjausvelka pienenee. Lue lisää www.ecoreal.fi.
Toimintamme kasvaessa haemme nyt Helsinkiin
TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJAA
Tehtävässä osallistut monipuolisesti EcoRealin talous- ja yhtiöhallintoon. Tehtäviisi kuuluu myyntilaskutuksen tukitehtävät, kirjanpidon ohjaus, järjestelmien käyttöoikeuksien hallinta ja käytön opastus, erilaiset henkilöstö- ja yhtiöhallinnon tehtävät, talousraportointi sekä talouden prosessien kehittäminen.
Meille kannattaa hakea, jos
Olet nopea oppimaan, oma-aloitteinen ja osaava tyyppi
Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus (KTM, tradenomi tai merkonomi)
Hallitset laskentatoimen perusteet ja sinulla on kokemusta taloushallinnon tehtävistä
Olet kiinnostunut työskentelemään erilaisten järjestelmien kanssa
Sujuvan suomen kielen lisäksi omaat hyvän englannin kielen suullisen ja kirjallisen osaamisen. Muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tarjoamme sinulle:
Rennon työilmapiirin, mielenkiintoiset tehtävät ja osaavat työkaverit
Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingin Käpylässä, mutta toimintamme kasvaessa tulemme muuttamaan ensi vuoden alkupuolella Pasilan Triplaan.
Lisätietoja tehtävästä antaa talous- ja rahoitusjohtaja Juho Mäkelä, puh. 050 577 0122.
Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen sähköpostilla info(a)ecoreal.fi. Hakuaika päättyy 25.8.2019. Työ alkaa sopimuksen mukaan.