SOITA MEILLE JA KYSY LISÄÄ: +358 9 8561 7177

Tekninen manageeraus

Kiinteistöjen tekninen manageeraus on kiinteistöjen päivittäisen ylläpidon ja rakennuttamisen johtamista. Asiakaslähtöisesti suunniteltuna ja räätälöitynä se on tehokas ja luotettava tapa hallita kiinteistöomaisuutta.

Tarjoamme asiakkaille korkealaatuista ja jatkuvaa teknisen manageerauksen palvelua. Tekninen managerimme varmistaa, että kiinteistöä hoidetaan asianmukaisesti ja laadukkaasti. Teknisen managerin toimesta kiinteistön toimivuutta kehitetään jatkuvasti eri sidosryhmät huomioiden. Teknisen manageerauksen yhteydessä on mahdollisuus myös energiamanageerauksen palveluun, jolla tähdätään entistä energiatehokkaampaan kiinteistön käyttöön.

Tekninen manageeraus EcoRealilla 

EcoRealilla on teknisen manageerauksen piirissä jo 15 alan ammattilaista. Pinta-alaltaan koko palvelu kattaa yli 1,5 miljoonaa neliötä. Kiinteistöjä teknisessä manageerauksessamme on yhteensä noin 200 kappaletta. Hoidettavat kiinteistöt ovat niin toimisto- logistiikka-, kauppa-, kauppakeskus-, teollisuus- sekä asuinkiinteistöjä ja kohteet sijaitsevat Helsingin lisäksi Tampereella, Turussa ja Oulussa. Suurimpia asiakkaitamme ovat muun muassa JTK, Sagax ja Aktia.

Tekninen manageeraus on tärkeässä roolissa EcoRealin strategiassa. Olemme ostaneet kiinteistöjen isännöinti- ja manageerauspalveluita tarjoavan Gasti Management Oy:n koko osakekannan 31.5.2022. Yhdistymisen myötä tekninen manageeraus on kasvanut ja toimintaan halutaan panostaa entistä enemmän. Lue lisää yrityskaupasta.

Kurkkaa teknisen managerimme uratarina täältä.

Pyydä tarjous kiinteistösi teknisestä manageerauksesta (tekninen isännöinti).

Katso vuosikello isona kuvana

TEKNINEN MANAGEROINTI PÄHKINÄNKUORESSA

  • Tekninen manageri varmistaa, että kiinteistö toimii tarkoituksenmukaisesti ja että kiinteistönhoito ja päivittäinen ylläpito ovat asianmukaista ja laadukasta.
  • Manageri kehittää kiinteistöjen toimintaa jatkuvasti. Hän budjetoi tarvittavat PTS-korjaukset sekä suunnittelee, toteuttaa ja valvoo pienemmät projektit. Lisäksi manageri selvittää vika- ja vahinkotapaukset, seuraa sisäilmaolosuhteita ja energiankäyttöä sekä toimii yhteistyössä asiakkaan nimetyn yhteyshenkilön kanssa.
  • Manageri toimii linkkinä myös rakennuttamishankkeissa ottaen huomioon vuokralaisten, omistajan ja projektiryhmän odotukset ja tarpeet. Hän varmistaa kiinteistön normaalin käytön hankkeiden aikana.

Asiakkaan hyöty

  • Asiakkaan oma henkilöstö voi keskittyä ydinosaamiseen, kuten vuokralaissuhteiden hoitoon ja vuokraukseen.
  • Kiinteistöjen ylläpidosta tulee kustannus- ja energiatehokasta, jolloin kiinteistöjen olosuhteet paranevat, vuokralaistyytyväisyys nousee ja arvo nousee.
  • Palveluntuottajien kilpailutus varmistaa, että asiakkaan kanssa yhdessä määritelty ylläpidon laatu- ja hintataso täyttyvät.
  • Suunnitelmallinen ylläpito parantaa tilankäyttäjien viihtyvyyttä ja pysyvyyttä sekä varmistaa tarkoituksenmukaisen käytön.

Kysy lisää palveluistamme:

Jukka Holopainen
Johtaja, ylläpito ja aluetoiminnot
+358 41 501 5183
etunimi.sukunimi@ecoreal.fi
Jan Trygg
Asiakkuuspäällikkö
+358 40 867 9785
etunimi.sukunimi@gasti.fi
Timo Siven
Asiakkuuspäällikkö
+358 40 350 6231
etunimi.sukunimi@gasti.fi

Ota yhteyttä »

Tutustu referensseihimme »

TEKNINEN MANAGEROINTI PÄHKINÄNKUORESSA

  • Tekninen manageri varmistaa, että kiinteistö toimii tarkoituksenmukaisesti ja että kiinteistönhoito ja päivittäinen ylläpito ovat asianmukaista ja laadukasta.
  • Manageri kehittää kiinteistöjen toimintaa jatkuvasti. Hän budjetoi tarvittavat PTS-korjaukset sekä suunnittelee, toteuttaa ja valvoo pienemmät projektit. Lisäksi manageri selvittää vika- ja vahinkotapaukset, seuraa sisäilmaolosuhteita ja energiankäyttöä sekä toimii yhteistyössä asiakkaan nimetyn yhteyshenkilön kanssa.
  • Manageri toimii linkkinä myös rakennuttamishankkeissa ottaen huomioon vuokralaisten, omistajan ja projektiryhmän odotukset ja tarpeet. Hän varmistaa kiinteistön normaalin käytön hankkeiden aikana.

Asiakkaan hyöty

  • Asiakkaan oma henkilöstö voi keskittyä ydinosaamiseen, kuten vuokralaissuhteiden hoitoon ja vuokraukseen.
  • Kiinteistöjen ylläpidosta tulee kustannus- ja energiatehokasta, jolloin kiinteistöjen olosuhteet paranevat, vuokralaistyytyväisyys nousee ja arvo nousee.
  • Palveluntuottajien kilpailutus varmistaa, että asiakkaan kanssa yhdessä määritelty ylläpidon laatu- ja hintataso täyttyvät.
  • Suunnitelmallinen ylläpito parantaa tilankäyttäjien viihtyvyyttä ja pysyvyyttä sekä varmistaa tarkoituksenmukaisen käytön.

Tekninen manageeraus - Referenssit


#Tekninen manageeraus

AB Sagax

EcoReal on johtanut Sagaxin kiinteistöjen teknistä manageerausta vuodesta 2017 lähtien. Teknisen manageerauksen palvelu on kattanut 49 kiinteistöä, joiden yhteispinta-ala on 340 000 brm2. Ylläpidon budjetti on ollut noin 3,5 miljoonaa euroa….

Lue lisää »

Tekninen manageeraus - Blogi