SOITA MEILLE JA KYSY LISÄÄ: +358 9 8561 7177

Asiakastyytyväisyys jälleen hyvällä tasolla

Yksi EcoRealin tärkeimmistä tavoitteista on tyytyväiset asiakkaat. Tämä onkin asetettu yhdeksi strategiseksi tavoitteeksi vuosille 2021–2025. Asiakkaidemme tyytyväisyyttä mitataan heti palvelun valmistumisen jälkeen lähetettävällä kyselyllä. Tämän lisäksi lähetämme asiakkaillemme kaksi kertaa vuodessa kattavan asiakastyytyväisyyskyselyn, aina keväisin ja syksyisin.

Syksyn 2022 tulokset ovat saapuneet ja iloksemme voimme huomata niiden olevan jälleen hyvällä tasolla. NPS eli suosittelutodennäköisyys on koko vuoden keskiarvoltaan yli 50, mikä on huikea suoritus.

Ohessa muutama avoin palaute asiakkailtamme:

  • ”Parasta palvelua!”
  • ”Hyvä lopputulos”

Kiitos jälleen koko henkilöstöllemme ja asiakkaillemme sujuvasta yhteistyöstä! Haluamme kehittää toimintaamme entisestään ja asiakkaiden sana merkitsee meille paljon. Tästä on hyvä jatkaa kohti ensi vuotta.