Bureau Veritas Finland on myöntänyt EcoReal Oy:lle laatu- ja ympäristösertifikaatit

EcoReal Oy on saanut ISO9001:2015 laatusertifikaatin sekä ISO14001:2015 ympäristösertifikaatin. EcoRealin kokoajan kehittyvä toimintakulttuuri ja toiminnan laadun jatkuva parantaminen on nyt sertifioitu Bureau Veritaksen toimesta. Laadukkaiden palveluiden tuottamiselle se antaa selkeät ja yhteiset toimintamallit, jotka tukevat EcoRealin strategian toteuttamista ja ohjaavat toimintaa jatkuvan parantamisen periaatteella.

ISO9001-laatusjärjestelmä ohjaa toimintaa laadukkaasti, järjestelmällisesti ja tehokkaasti kohti entistäkin parempaa asiakaskokemusta. Koko yrityksen kattava laadunhallintajärjestelmä vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja antaa henkilöstölle toiminnan viitekehyksen.

ISO14001-ympäristöjärjestelmä on luonnollinen jatkumo EcoRealin toimintaan, jossa tavoitteena on vähentää ilmastopäästöjä ja varmistaa ihmisten terveelliset ja turvalliset olosuhteet.

”Meille laatu ja ympäristö eivät ole vain sertifikaatit toimistomme seinällä, vaan yrityksemme tarkoitus on auttaa asiakkaitamme laadukkailla, ympäristöä kunnioittavilla ja tehokkaasti tuotetuilla palveluilla. Tämä on oiva esimerkki siitä, että toimintamme keskiössä on aina laadukkaasti tuotetut palvelut asiakkaillemme ja toiminnan jatkuva kehittäminen. Kiitän hienosta suorituksesta koko henkilökuntaamme sekä sertifioinnissa mukana olleita henkilöitä.” kertoo EcoReal Oyn toimitusjohtaja Janne Rytkönen