EcoReal jahtaamaan säästöjä Sagaxin kiinteistöihin

EcoReal ja Sagax ovat solmineet 1.9.2017 alkavan 2-vuotisen sopimuksen Sagaxin bruttovuokrakohteiden teknisestä manageerauksesta. Tarkoituksena on nostaa kiinteistöjen teknisen ylläpidon tasoa erityisesti energiatehokkuuden osalta. Sopimuskokonaisuus käsittää 38 kiinteistöä ja 261 000 m2 pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla.

”Olemme tehneet EcoRealin kanssa yhteistyötä muutamissa hankkeissa ja vakuuttuneet yrityksen teknisestä asiantuntemuksesta. Uskon, että saamme runsaasti taloudellista hyötyä tällä solmitulla sopimuksella”, toteaa Sagaxin kiinteistöjohtaja Tomi Hatakka.

”Meille tämä sopimus tarkoittaa, että asiakkaat arvostavat osaamistamme ja asiantuntevaa otetta kiinteistöjen teknisessä ylläpidossa”, lisää Janne Rytkönen EcoRealista.

Lisätietoja:
Sagax Finland Asset Management Oy, kiinteistöjohtaja Tomi Hatakka, p. 050 452 2300
EcoReal Oy, toimitusjohtaja Janne Rytkönen, p. 040 532 2261

Sagax on kiinteistösijoitusyhtiö, joka investoi kaupallisiin kiinteistöihin erityisesti varasto- ja pienteollisuussektoreilla. Sagax omisti 30. kesäkuuta 2017 toimitiloja 2 399 000 neliömetriä jakautuen 479 kiinteistöön. Sagax on noteerattu Nasdaq Tukholmassa, Large Cap-listalla.

EcoReal Oy on vuonna 2016 perustettu palveluyritys, joka pienentää asiakkaiden energiakuluja sekä nostaa kiinteistöjen arvoa tuottamalla energiatehokkuuden ja uusiutuvan energian kokonaispalveluita vastuullisesti, luotettavasti ja tehokkaasti. Yhtiöllä on kymmenen työntekijää ja heillä on monipuolinen osaaminen sekä pitkä kokemus kiinteistöjen rakennuttamisesta, ylläpidosta ja rahoituksesta. EcoReal edistää myös kiinteistöjen energiahallinnan digitalisaatiota kehittämällä IoT-teknologiaan perustuvaa Optiwise-sovellusta yhteistyössä Core Factory Oy:n kanssa. www.ecoreal.fi