EcoReal Oy:n hallituksessa muutoksia

EcoReal Oy:n hallitukseen nousee kaksi uutta jäsentä, Tuire Nyberg sekä Terhi Vapola. Samalla Antero Huhta jättää tehtävänsä hallituksen jäsenenä. Hän on toiminut EcoRealin hallituksen jäsenenä ja neuvonantajana EcoRealin perustamisesta lähtien.

Terhi Vapola on climatetech ja energia-alaan fokusoitunut pääomasijoittaja. Hän toimii tällä hetkellä Helen Venturesin vetäjänä, ja on hallituksen jäsenenä useissa energia-alan kasvuyhtiöissä Suomessa ja Euroopassa. Aiemmin Terhi on toiminut mm. Springvestin toimitusjohtajana, startup-yrittäjänä sekä johtajana Nokialla. Terhi tuo mukanaan rahoituksen, digitalisaation ja kansainvälistymisen osaamista.

Tuire Nyberg on hallitustyön ammattilainen, jolla on vahva kokemus palvelujen tuotteistamisesta ja asiakkuuksien johtamisesta. Toimessaan IKEA Centres Suomen toimitusjohtajana, Tuire vastasi myös IKEA Centresin pohjoismaisesta kauppa- ja liikekeskusportfoliosta. Eurooppa-tason johtoryhmätyöskentely on antanut Tuirelle vankan osaamisen sekä ruotsalaisesta että eurooppalaisesta johtamiskulttuurista.

”Haluamme kiittää Anteroa tuesta ja avusta EcoRealin alkutaipaleella. Uusien hallituksen jäsenten ansiosta uskon, että kasvutarinamme jatkuu yhä vahvana tulevaisuudessa. Toivomme uusien jäsenien tuovan mukanaan uusia näkemyksiä toiminnan kehittämiseen ja näkemystä myös alan ulkopuolelta.” kertoo toimitusjohtaja Janne Rytkönen.

Lisätietoja:
Janne Rytkönen puh. 040 532 2261