EcoReal tuottamaan teknisen manageerauksen palveluita Conficapille

EcoReal ja Conficap ovat solmineen 1.6.2022 alkavan sopimuksen kiinteistöjen teknisestä manageerauksesta. Tarkoituksena on nostaa kiinteistöjen päivittäisen ylläpidon tasoa ja siten vaikuttaa positiivisesti vuokralaisten viihtyisyyteen tiloissa. Sopimuskokonaisuus käsittää 14 kiinteistöä ja noin 114 000 m2 tiloja pääkaupunkiseudulla.

”EcoRealin tarjoama teknisen managerauksen palvelu on räätälöity tarpeitamme vastaavaksi, jonka lisäksi voimme hankkia samalta palveluntuottajalta tarvittavia lisäpalveluita esim. projektinjohtoon tai ESG-asioihin”, toteaa Conficapin  kiinteistöjohtaja Antti Pitkänen

”Pystyimme tarjoamaan Conficapille kokeneen ja osaavan teknisen managerin. Kiinteistöjen laadukas ylläpito näkyy vuokralaisille muun muassa tilojen parempana käytettävyytenä ja sisäilmaolosuhteiden laatuna.” lisää EcoRealin Janne Rytkönen.

Lisätietoja:

Conficap Oy, kiinteistöjohtaja Antti Pitkänen, p. 050 555 5611

EcoReal Oy, toimitusjohtaja Janne Rytkönen, p. 040 532 2261

Conficap Oy on suomalainen perheyritys, jonka historia ulottuu yli sadan vuoden taakse. Konserni koostuu kolmesta liiketoiminta-alueesta. Conficap omistaa talotekniikkayhtiö Are Oy:n, minkä lisäksi yhtiöllä on laajamittaista kiinteistö- ja sijoitusliiketoimintaa. www.conficap.com

EcoReal Oy on kiinteistö- ja rakennusalan kasvava asiantuntijayritys. Ydintavoitteemme on vähentää ilmastopäästöjä, tehdä asiakkaidemme kiinteistöistä hiilineutraaleja sekä varmistaa ihmisten terveelliset ja turvalliset olosuhteet. Tämä onnistuu kattavan palveluvalikoiman avulla. Liikevaihtomme 2021 oli 9,5 milj. euroa ja meitä on yhteensä lähes 50 osaavaa ammattilaista Helsingissä, Turussa ja Tampereella. Bureau Veritas Finland on myöntänyt EcoRealille laatu- ja ympäristösertifikaatit www.ecoreal.fi