EcoRealin uusi johtoryhmän jäsen Mari Rajaniemi

Mari Rajaniemi (MMM) on nimetty EcoRealin uudeksi johtoryhmän jäseneksi 1.3.2022 nimikkeellä johtaja, hiilineutraalisuus. Mari on työskennellyt ennen EcoRealille siirtymistään seitsemän vuotta energiatehokkuus- ja ympäristövastuullisuusasioiden parissa ensin Corbelissa ja tämän jälkeen yrityskaupan myötä Realia Managementissä. Tästä ajasta hän on toiminut yli viisi vuotta vastuullisuuspalveluiden johtajana Realia Managementissä. Ennen tätä hän on mm. tehnyt jatko-opintoja sekä tutkimusta Energia-akatemia hankkeessa Helsingin yliopistolla.

Marin vastuulla on johtaa, kehittää ja kasvattaa kannattavasti hiilineutraalisuuteen tähtääviä palveluja EcoRealin asiakkaille. Tavoitteena on myös tukea aktiivisesti operatiivista liiketoimintaa hiilineutraalisuuteen liittyvien kysymysten osalta, sekä toteuttaa laadukkaasti ja kannattavasti nimetyt kehittämishankkeet.

”Odotan innolla pääseväni työskentelemään niin ecorealilaisten kuin asiakkaidenkin kanssa ja kehittämään kiinteistöjen hiilineutraaliutta eteenpäin. Koen hiilineutraaliuden hyvin tärkeäksi osa-alueeksi niin koko yhteiskunnan kuin kiinteistönomistajienkin näkökulmasta, joten tuntuu tärkeältä päästä viemään tätä asiaa eteenpäin.” kertoo Mari Rajaniemi

Marin tavoitatte numerosta 040 637 7326 tai sähköpostilla mari.rajaniemi@ecoreal.fi