Henkilöstötyytyväisyyden tulokset jatkavat nousuaan

Henkilöstön viihtyvyys on asiakastyytyväisyyden rinnalla tärkeimpiä asioita EcoRealin toiminnassa. Tätä mitataan vuosittain muun muassa kattavan henkilöstötyytyväisyyskyselyn muodossa. Kyselyssä kartoitetaan tilannetta eri osa-alueittain työyhteisön toimivuuden, työn merkityksellisyyden ja johtamisen näkökulmasta. Tänä vuonna kysely toteutettiin syyskuussa ja kyselyn tulokset julkaistiin koko henkilöstölle lokakuussa 2022.

On ollut upeaa huomata, että tulokset ovat parantuneet entisestään niiden ollessa kokonaisuudessaan erittäin hyvällä tasolla. Uusimman kyselyn keskiarvo on 4,19/5 ja kaikkien osa-alueiden pisteet ovat yli neljän eli hyvällä tasolla. NPS eli suosittelutodennäköisyys on 45,45 %. Korkeimpiin arvosanoihin ylsivät muun muassa väittämät: ”Saan toisilta apua ja tukea aina, kun tarvitsen” ja ”Yrityksessä tehdään merkityksellistä työtä”. Lisäksi lähiesimiehen johtamiseen sekä työyhteisön toimivuuteen, avoimuuteen sekä yhteisöllisyyteen on oltu erityisen tyytyväisiä.

Kiitos koko henkilöstöllemme työpanoksesta ja yhteen hiileen puhaltamisesta, mikä mahdollistaa laadukkaan työn tuottamisen asiakkaillemme! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja kehittää toimintaa entisestään.

”Aloitin työt EcoRealin hallinnossa noin kahdeksan kuukautta sitten. Jännitin paljon uutta työpaikkaa, sillä työhistoriaani on sisältynyt myös huonoja kokemuksia. Hyvä työilmapiiri ja/tai johtamiskulttuuri eivät ole valitettavasti itsestäänselvyyksiä, ja itselleni nämä ovat tärkeimpiä asioita motivaation ja jaksamisen säilyttämiseksi. Ilokseni huomasin pian, että jännitykseni oli turhaa. Työilmapiiri EcoRealilla on todella avoin ja rento. Jokainen saa olla oma itsensä ja henkilöstön toiveita ja mielipiteitä kuunnellaan herkästi. Koen olevani onnekas saadessani olla osa EcoRealin jengiä ja odotan innolla tulevaa. Voin käsi sydämellä suositella EcoRealia työnantajana ja sanoa, että töihin on kyllä aina mukava tulla”, kertoo johdon assistentti Milla Merenheimo.