Markku Raatikainen EcoRealin uudeksi johtoryhmän jäseneksi

eMBA, KJs Markku Raatikainen aloittaa EcoRealin palveluksessa ja uutena johtoryhmän jäsenenä 20.3.2023 nimikkeellä Asiakkuusjohtaja. Markku siirtyy tehtävään kokopäiväisestä hallituksen puheenjohtajan tehtävästä Kuopion Palloseura Oy:stä (KuPS). Sitä ennen hän on toiminut monipuolisissa myynnin, tuotannon johtamisen, myynnin johtamisen, liiketoiminnan kehityksen, tuotejohtajan, kiinteistökehityksen ja asiakkuuksien johtamisen tehtävissä ISS Palveluilla sekä Retta Managementissa.

Markun vastuulla on EcoRealin palveluiden myynti, markkinointi ja tuotteistaminen sekä yrityksen brändin rakentaminen. Tervetuloa taloon Markku!

”EcoReal on nuorena kasvuyrityksenä mielenkiintoinen ja palvelut ovat erittäin laadukkaita ja toimivia sekä asiakkailleen selkeää lisäarvoa tuottavia. EcoRealin osaamisen kautta on mahdollisuus luoda arvoa myös kiinteistöjen käyttäjille vastuullisesti parempina puitteina ja olosuhteilla tukien sitä kautta heidän päivittäistä työskentelyään ja jaksamista. Odotan kovasti pääseväni luomaan kestäviä asiakassuhteita niin vanhojen kuin uusienkin asiakkuuksien osalta ja kehittämään EcoRealin myyntiä sekä rakentamaan yrityksen brändiä entisestään. EcoRealin henkilöstöä jo tavanneena olen innoissani myös päästessäni osaksi tätä ammattimaista porukkaa”, kertoo Markku.

Markun tavoittaa numerosta 044-3555666 tai sähköpostilla markku.raatikainen@ecoreal.fi.