Projektikohtainen NPS huipputasolla

Asiakastyytyväisyyttämme mitataan kaksi kertaa vuodessa kaikille asiakkaillemme lähetettävän kyselyn lisäksi erikseen projektikohtaisesti. Tyytyväisyyttä projekteihin mitataan jatkuvalla seurannalla, kun projektin päättymisen jälkeen asiakkaalle lähetetään NPS kysely. Kyselyssä selvitetään, kuinka todennäköisesti EcoRealia suositeltaisiin kollegoille ja tuttaville palvelun perusteella. Vastaus asteikolla 0-10 (0 = erittäin epätodennäköisesti, 10 = erittäin todennäköisesti). Asiakkailla on mahdollisuus antaa myös avointa palautetta projektista.

Projektikohtainen asiakastyytyväisyys on ollut loistavalla tasolla. Viime vuoden (2022) NPS oli jopa 92. On upeaa huomata, kuinka asiantuntijoihimme on oltu erittäin tyytyväisiä. Suurin osa annetuista arvosanoista olivat nimittäin kiitettäviä (9 tai 10).

Ohessa otteita asiakkaiden antamista avoimista palautteista:

• ”Hommat pysyy aikataulussa ja budjetissa. Erinomaista projektin johtamista!”
  • ”Hyvin organisoitu ja aikataulutettu projekti. Kiinteistön vuokralaiselta kiitos kaikin puolin hyvin hoidetusta työstä.”
  • ”Erittäin asiantuntevia, tuloksellisia ja mukavia kumppaneita. Projektimme valmistui aikataulussa ja alitti budjetin.”

Erityskiitos asiantuntijoillemme ammattimaisesti hoidetusta työstä sekä asiakkaillemme hyvästä yhteistyöstä!