Vastuullisuuskartoitus kesäkampanjahinnoin

Odottaako syksyn työlistalla vastuullisuustyön edistäminen muiden tehtävien ohella? Älä huoli! Kokoa sopiva porukka ja tilaa meiltä yrityksen vastuullisuuskartoitus toiminnallisen pelin muodossa. Pääsette helposti alkuun vastuullisuustyössä ja aikaa säästyy muuhun. Pelin aikana on mahdollisuus kysyä vastuullisuusasiantuntijalta kaikesta mieltä askarruttavista asioista. Lue lisää pelistä ja sen sisällöstä täältä.

Kesäkampanjan aikana kartoituksen hinta 500 eur yritystä kohden

Hinta voimassa ainoastaan pk-seudulla. Muutoin hintaan lisätään matkakustannukset Helsingistä ja matkaan käytetty työaika. Hinnat alv 0 %.

Osallistu arvontaan, jossa voit voittaa ilmaisen vastuullisuuskartoituksen

Arvomme kaikkien yhteystietojen jättäneiden kesken ilmaisen pelin. Arvontaan osallistuminen ei edellytä tilausta. Peli toteutetaan EcoRealin toimistolla (Tripla Workery West) lokakuun loppuun mennessä. Arvonnan voittaja vastaa itse mahdollisista matkakuluista.

Arvontaan osallistumisen sekä vastuullisuuskartoituksen tilauksen kesäkampanjahinnoin voit tehdä täältä.

Kampanja on voimassa 31.8.2022 asti.